Umflarea internă a genunchiului


umflarea internă a genunchiului durere cronică în articulațiile umărului

Despre nutritie Aplicarea de gheata sau de caldura este o metoda simpla si ieftina de ameliorare a durerii. Gheata reduce umflatura si amorteste zona dureroasa. Caldura relaxeaza muschii, creste flexibilitatea si imbunatateste circulatia.

Factori de risc Câțiva factori care pot crește riscul unui genunchi umflat includ următoarele: Înaintarea în vârstă: șansele de a dezvolta un genunchi umflat, din cauza artritei, cresc odată cu vârsta. Participarea la anumite sporturi: deformarea sau o lovitură bruscă la genunchi, din cauza anumitor sporturi, poate duce la leziuni care determină umflarea acestora. Obezitatea: excesul de greutate poate să adauge presiunea la articulația genunchiului și, la rândul său, să conducă la un genunchi umflat. Complicațiile unui genunchi umflat pot include: Umflarea internă a genunchiului funcției musculare Chistul lui Baker: un sac dureros, plin de lichid, care apare datorită acumulării de lichid în genunchi Tratament Opțiunile de tratament pentru un genunchi umflat depind de câțiva factori, cum ar fi antecedentele medicale ale pacientului, cauza exactă a inflamației genunchiului, severitatea afecțiunii și a simptomelor asociate cu aceasta.

In cazul unei leziuni acute, cum ar fi intinderea musculara sau lovitura la tendoane, recomandarea este sa se aplice gheata, care reduce inflamatia si scade durerea intensa. Dupa ce inflamatia a scazut, se poate aplica o sursa de caldura, pentru a se reduce rigiditatea.

In cazul unei boli cronice precum osteoartrita, caldura pare sa functioneze mai bine.

umflarea internă a genunchiului edem după luxația genunchiului

Cu toate acestea, unii oameni considera ca si gheata ajuta la reducerea durerii. Asadar, care este raspunsul?

umflarea internă a genunchiului artroza cu tratament la picioarele plate

Le poti incerca pe amandoua, pentru a vedea care dintre ele da rezultate in cazul tau. Exercitiul fizic este o parte importanta a tratamentului pentru umflarea internă a genunchiului.

Gheata si caldura pot fi folosite pentru a face ca efortul fizic sa poata fi tolerat mai usor. Incearca sa folosesti caldura inaintea activitatii fizice pentru a relaxa musculatura, dupa care aplica gheata pentru a scadea durerea. Pentru a te incalzi, fa o baie calda si stai in cada 20 de minute. Sau poti face un dus cald.

umflarea internă a genunchiului cum să tratezi durerile de umăr

Imbraca-te calduros apoi, pentru a mentine temperatura ridicata. Un incalzitor corporal este o alta solutie pentru a incalzi partea de corp afectata. Sau foloseste o compresa calda uscata.

TEMA: cauzele durerilor de genunchi DURATA: 50 de minute Durerile de genunchi reprezinta la ora actuala o mare provocare terapeutica pentru ca nu cred ca exista adult, dar si copil, care sa nu fi avut cel putin o data in viata dureri de genunchi, dureri care daca au trecut, a fost foarte bine si poate ca noi nu suntem atat de importanti in acel moment, dar cronicizarea acestor dureri face de multe ori ca pacientul sa devina nefericit si sa caute un raspuns medical. Cred ca cu totii am avut si vom avea dureri de genunchi si reprezina una dintre marile probleme de sanatate cu care se confrunta la ora actuala ortopedia moderna.

Poti sa incalzesti un prosop umed in cuptorul cu microunde, testeaza-l mai intai pentru a vedea daca nu este prea cald, iar apoi infasoara-l intr-un prosop uscat si aplica pe zona dureroasa. In cazul terapiei cu frig, foloseste cuburi de gheata.

umflarea internă a genunchiului cum să tratezi durerea în umăr și articulații

Aplica-le 20 de minute pe zona afectata, infasurate intr-o tesatura. Poti folosi si mazare congelata in loc de umflarea internă a genunchiului. Daca durerea osteo-articulara persista sau apare la finalul fiecarui antrenament sau sport efectuat, se recomanda efectuarea unui consult ortopedic de specialitate. Surse de informatie:.

umflarea internă a genunchiului cum se tratează artroza cervicală