Sport cu dureri la genunchi


De asemenea, puteţi resimţi presiune şi cracmente pocnituri în interiorul genunchilor, dar nu înseamnă neapărat că aveţi o problemă gravă.

Dureri de genunchi? Iată ce exerciţii fizice poţi să faci!

Nu orice durere la nivelul genunchiului înseamnă operaţie, dar poate deveni daca nu faceţi lucrurile corect. Ştiri pe aceeaşi temă La ce riscuri ne supunem atunci când alegem metode naturiste de albire Toate studiile medicale dovedesc faptul că activitea fizică menţine organismul sănătos, chiar şi la vârstă înaintată. Se întâmplă, însă, ca, din pricina unor accidente ori cu înaintarea în vârstă, multe persoane să renunţe la a mai face sport acuzând dureri ale genunchilor.

sport cu dureri la genunchi dureri articulare la gambe

Sport cu dureri la genunchi este contraindicat să facem şi ce este recomandat pentru a face totuşi mişcare şi în aceste condiţii?

Medicul Alin Iova, fiziokinetoterapeut, specialist recuperare sportivă şi lipoterapie, identifică sporturile care nu sunt indicate persoanelor care suferă de aceste afecţiuni, dar şi opţiunile recomandate în acest caz.

Ştiinţa de a fi în formă – nutriţie, medicină sportivă, recuperare medicală

Există o serie de cauze care le provoacă, iar fiecare componentă a genunchiului poate fi inflamată şi de aici apare durerea: leziuni de ligamente, meniscuri, tendoane sau leziunile de cartilaj. Durerile de genunchi pot fi agravate de exerciţiile fizice efectuate incorect sau prin angajarea incorectă a muşchilor în detrimentul articulaţiei genunchiului. Nu vă lăsaţi păcăliţi de mitul că, dacă vă dor genunchii, nu puteţi face exerciţii.

Dar atenţie, acest lucru este valabil numai în cazul în care aţi vorbit cu medicul vostru şi aţi fost informat că genunchii voştri sunt bine.

În cazul în care în timpul mişcării apar dureri intense sau tumefieri, cereţi sfatul medicului înainte de a vă apuca de următoarele exerciţii sau de un alt plan de antrenament! Desigur, va încurajez să faceţi exerciţii fizice cu titlul de prevenţie primară.

sport cu dureri la genunchi Infecţii şi dureri articulare

E cel mai bine, chiar daca nu întotdeauna reuşim. Faceţi exerciţii fizice în cadrul recuperării medicale după un accident la nivelul genunchiului sau la oricare dintre articulaţiile învecinate pentru că, inevitabil genunchiul va fi implicat. Antrenaţi-vă genunchii în cadrul programului de prevenţie secundară, pentru a nu va mai accidenta!

Exerciţiile Kangoo Jumps, de exemplu, au fost inventate iniţial pentru recuperarea fizică şi sunt recomandate pentru mişcare, chiar şi celor care au probleme cu articulaţiile!

  1. Dureri severe ale genunchiului
  2. Cum poti evita durerile de genunchi cand faci sport?
  3. Care va ameliora durerile articulare la nivelul umerilor
  4. Dureri articulare de la sold
  5. Edem al articulației gleznei
  6. 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog
  7. Se rănesc articulațiile din țigări

Dacă răspunsul este da, atunci vă puteţi apuca de întărirea musculaturii din jurul genunchilor pentru o mai bună susţinere şi o mobilitate sporită.

În general, durerile de genunchi apar din cauza unui antrenament dezechilibrat şi a unei sarcini mari asupra muşchiului cvadriceps.

sport cu dureri la genunchi artrita sau artroza mâinilor

În schimb, muşchii hamstring şi muşchii fesieri sunt adeseori neglijaţi şi, ca atare, sunt şi mai slabi. Deşi pare ilogic, e bine să menţineţi un antrenament dezechilibrat, dar totodată este necesar să vă concentraţi asupra exerciţiilor prin care veţi lucra şoldurile şi coapsele, muşchii fesieri şi muşchii hamstring.

Durerile de genunchi și alergarea. Ce să faci când te dor genunchii

Aşadar, ar trebui să construiţi muşchii cvadriceps făcând exerciţii care implică şoldurile, muşchii fesieri şi hamstring. Iar acest lucru se obţine prin exerciţii Kangoo Jumps, pe ghete rebound.

sport cu dureri la genunchi tratament pentru artrita articulației șoldului

În acest mod transferaţi greutatea asupra şoldurilor şi eliminaţi presiunea asupra genunchiului. Alt tip de sport cu dureri la genunchi recomandată ar fi plimbarea, trekking, ciclismul, înotul sau orice alt sport îţi face plăcere, şi care nu are contraindicaţia medicului şi nu îţi provoacă durere.

Vă îndemn să nu deveniţi inactivi în cazul apariţiei durerilor de genunchi! Mergeţi la medic, stabiliţi care dintre exerciţii va fac bine şi faceţi-le, regulat, pentru a rămâne sănătoşi!

Dacă apreciezi acest artroza doare medicamentele de șold, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.