Exerciții ale articulației genunchiului, 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi


Autor: Dr. Sa iti pui genunchii in miscare este ultimul lucru pe care ai vrea sa il faci atunci cand suferi de osteoartrita genunchiului gonartrozainsa aceste exercitii te pot ajuta sa iti mentii genunchii flexibili si te vor ajuta la capitolul rezistenta cand e vorba de articulatiile genunchilor.

Exerciții pentru întărirea genunchilor

Inainte de a face aceste exercitii, cere acordul medicului tau specialist si nu forta daca simti durere cu aceste miscari. Exercitiul de stretching pentru cvadricepsi pot ameliora tensiunea din articulatiile genunchilor.

exerciții ale articulației genunchiului tratamentul rupturii tendonului gleznei

Stai cu picioarele departate, cam la distanta soldurilor tale. Indoaie genunchiul drept si prinde-ti la spate varful piciorului drept cu mana dreapta.

2. Ridicări laterale ale genunchilor

Adu calcaiul drept cat mai aproape de muschii feselor, atat cat e posibil. Pentru un echilibru bun, poti sa te sprijini cu mana stanga de un perete. Mentine pozitia aceasta 30 de secunde si repeta apoi cu piciorul stang, sprijinindu-te de acelasi perete. E bine sa faci aceste miscari in seturi de cate 3, o data pe zi. Acest exercitiu de stretching la nivelul gambei iti va creste flexibilitatea de la nivelul muschilor picioarelor si de la nivelul articulatiilor genunchilor.

Adu-ti piciorul drept cam la cm in fata piciorului stang.

  1. Tratamentul artrozei și artritei genunchiului
  2. TOP sporturi ieftine şi eficiente!
  3. Surse Artrita genunchiului Artrita este o afectiune frecventa, caracterizata prin durere si inflamare a unei articulatii.
  4. Exercițiile fizice și ciclul menstrual Este important ca genunchii să fie puternici, deoarece aceștia susțin o greutate considerabilă.

Indoaie piciorul drept, asigurandu-te ca genunchiul tau nu trece dincolo de nivelul degetelor de la picioare. Mentindand piciorul stang cat mai drept, apasa calcaiul stang spre pe podea, pentru a intinde muschii gambei remediu eficient pentru osteochondroza cervicală piciorul pe care il tii in spate.

exerciții ale articulației genunchiului cea mai bună pregătire pentru cartilaj

Mentine pozitia aceasta 30 de secunde, apoi repeta cu celalalt picior, ca si cand ai face o fandare, insa fara sa fortezi genunchii inutil.

Fa 3 repetari zilnic.

Exerciții de întărire pentru genunchii cu leziuni

Exercitiul din pozitie asezata, prin care ridici piciorul, te ajuta sa exerciții ale articulației genunchiului musculatura din jurul genunchilor. Stai pe un scaun, cu ambele picioare indoite la 90 de grade.

Ridica usor piciorul drept, astfel incat sa fie paralel cu podeaua, mentinand piciorul stang in continuare pe podea. Mentine pozitia 30 de secunde, apoi usor lasa piciorul drept pe podea si repeta exercitiul cu piciorul stang. Repeta miscarile de 10 ori, de doua ori pe zi.

DermaPlast ACTIVE Banda Kinesiologica - Cum utilizez banda kinesio pentru dureri ale genunchiului?

Step-ul-ul este un exercitiu pentru intarirea musculaturii picioarelor. Astfel, o data ce vei stapani acest exercitiu, iti va fi mai usor sa urci scarile, de exemplu. Vei avea nevoie de un step pentru aerobic sau poti folosi treapta cea exerciții ale articulației genunchiului de jos a scarilor din locuinta ta.

  • Acest lucru vi se întâmplă mai alesatunci când faceți genuflexiuni sau când urcați și coborâți scările?
  • 4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa
  • 10 tipuri de exerciții care previn trosniturile și durerile de genunchi - GymBeam Blog
  • Medicii recomandă exerciţiile fizice inclusiv în cazul afecţiunilor degenerative ale articulaţiilor.
  • Exerciţii fizice pentru întărirea articulaţiei genunchiului

Stai in fata scarilor cu picioarele departate, cam la latimea soldurilor tale. Urca pe treapta cu piciorul drept, apoi cu piciorul stang.

4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Coboara de pe trepte, cu spatele: piciorul stang atinge podeaua primul, apoi este urmat de piciorul drept. Fa miscarile de urcare si de coborare in ritmul tau, in seturi de aproximativ 30 de secunde. Pentru a-ti mentine echilibrul, poti sa te tii cu mana de balustrada scarilor.

exerciții ale articulației genunchiului consultații de durere articulară

Fa aceste seturi de 10 ori, de doua ori pe zi. Completează chestionarul acesta pentru tine sau pentru ei și află rapid dacă acesta indică un risc de gonartroză sau coxartroza. Dacă te înscrii în categoria de risc, primești un consult de specialitate gratuit!

exerciții ale articulației genunchiului dureri de roșeață articulară

Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.