Ce alimente nu pot mânca dureri articulare


Alimente bogate în vitamina E: uleiuri vegetale inclusiv soia, grâu şi măslinegermenii de grâu, seminţele de floarea soarelui, nucile şi avocado. Seleniu Deficienţa uşoară a seleniului este destul de frecventă şi a fost sugerat faptul că aceasta poate duce la o progresie mai rapidă a artritei.

ce alimente nu pot mânca dureri articulare

Seleniul este de obicei derivat din drojdie în scopuri medicinale. Este disponibil ca sub forma suplimentelor alimentare în format de capsule sau pur şi simplu vitamine dizolvabile în apă. Vitamina D De ce avem nevoie de vitamina D? Pentru a ajuta la menţinerea oaselor puternice şi sănătoase şi de asemenea este important de ştiut faptul că vitamina D joacă şi alte câteva roluri importante pentru a îmbunătăţi sănătatea şi bunăstarea organismului.

ce alimente nu pot mânca dureri articulare

Vitamina D este importantă pentru a procesa şi a reglementa cantitatea de calciu şi fosfat din corp. Aceste substanţe nutritive ajută la dezvoltarea structurii şi rezistenţei oaselor. Lipsa vitaminei Articulația pe degetul inelar doare poate duce la apariţia osteoporozei.

🍀 10 alimente care îți curăță FICATUL rapid - Eu stiu TV

A nu avea suficientă vitamină D poate duce la dezvoltarea osteomalaciei, ceea ce face ca învelişul exterior al oaselor să fie moale; această condiţie poate fi cunoscută sub numele de rahitism.

În afară de sănătatea oaselor, vitamina D ajută organismul să aibă muşchi sănătoşi.

ce alimente nu pot mânca dureri articulare

Cercetările au sugerat faptul că vitamina D joacă un rol chiar şi în reducerea riscului de apariţie a anumitor forme de cancer. Alimentaţie Unii oameni consideră că anumite alimente agravează artrita şi evită consumul lor.

ce alimente nu pot mânca dureri articulare

Dacă problemele articulare sunt legate de o alergie alimentară, vei observa o apariţie a simptomelor în decursul câtorva zile. Este important să elimini toate alimentele pe care le testezi complet şi să le reintroduci unul câte unul. Pentru majoritatea oamenilor produsele lactate lapte, brânză, iaurt sunt importante surse de calciu, ceea ce este esenţial pentru oasele puternice.

ce alimente nu pot mânca dureri articulare